Healthy Popsicle



Хляб, сладолед, хляб, сладолед.
Това ви показвам последните дни. Запознавам си още по-добре с кваса и правя веган сладоледчета, които да ни разхлаждат в топлите дни. 

Днес ще ви покажа отново нещо свежо, лесно, без добавена захар.

Нужни са ви следните продукти :

Кокосово мляко и свежи плодове.


Формите, които използвам аз, не са големи и по 50 мл. кокосово мляко, бяха достатъчни за 2 броя. 

Показвам ви 4 вида
Киви
Ягоди
Манго 
Кафе

Вземете шепа ягоди, пасирайте ги така, че да станат на пюре. Смесете ги с кокосовото мляко. Това е. Ако желаете добавете подсладител. Аз не съм слагала.
Принципът е един и същ за всеки плод, а количеството мляко, зависи от това, колко са ви големи формите.

С кафето е същото, аз сложих по 1 с.л. кафе във формичка и разбърках с 25 мл. кокосово мляко.

Замразете ги за 1 нощ.

Предлагам ви още два варианта, но с бадемово мляко.
На мен са ми любими.

Тези два вида се превърнаха в тотален хит вкъщи.

Тук използвах два готови микса замразени плодове и бадемово мляко.

За 4 бр. използвах 200 мл. бадемово мляко и шепа плодове. 

Горски плодове
Микс светли плодове ( ананас,манго, грозде, пъпеш )

Блендирате, изсипвате във формите и оставяте във фризер за 1 нощ.

Страхотен, натурален и здравословен десерт. 

0 коментара