Cheesecake with oat crust


Чийзкейк с овесени ядки
манго и ябълки

Миналата вечер, загатнах какво ви готвя за да ви 'почерпя' и благодаря на всички 5 000 души, които ме последваха за 2 месеца. Благодаря, че ми се доверихте и че харесвате това, което правя. 

Също разбира се, нямаше как да не се размина без някой друг проблем. Снощи си направих основата на чийзкейка, който всъщност не трябваше да е точно чийзкейк, а кейк с кварк и лимон. НО .. 
Реших да си купя нов желатин, на непозната марка за мен и нещо обърках .. не се получи. 
Съответно ми се прецака и пресече лимоновата част от десерта. 
Е, хайде наново. 
Направих си още снощи основата и оставих в хладилник, да стегне. 
Днес направих и останалата част ( с вече познат желатин!!! ) 
Малка промяна в рецептата, която бях замислила, но се получи страхотно!

Представям ви я с голямо вълнение.

Нужни продукти : 

За основата :

150 гр овесени ядки, смлени на брашно
100 гр. овесени ядки
50 гр. мед
50 гр. бадеми ( млени, не много сштно )
70 мл. кокосово масло.

За втората част : 

150 гр пюре от манго и ябълка ( аз ползвах готово , без добавена захар ) 
100 гр. сметана
300 гр. крема сирене
30 мл. агаве/мед
желатин* 


За основата ви трябва тавичка с диаметър 22 см. ( или каквато имате, но не много голяма )

Смесете всичко изброено, което ви е нужно за основата и разбъркайте добре. Няма определена последователност при смесване на продуктите. Изсипете в тавичката и претиснете хубаво. Оставете в хладилник да стегне за няколко часа. 

 За втората част - на мен лично манго и ябълка ми харесват, като комбинация, но вие може да използвате плодово ппюре по ваш избор/вкус.

Изсипете сметаната, крема сиренето, подсладителя и пюрето. Разбъркайте добре, до получаване на хомогенна смес. След това добавете  *желатина и отново разбъркайте. Изсипете в тавата и оставете да стегне отново за няколко часа.

* използвайте желатина, според описанитето на опаковката. 

Искам да добавя още нещо. Основата не става толкова твърда, колкото ако я правите с бисквити. Ронлива стана, поне в този случай, но си заслужава. 

Благодаря ви!






0 коментара